Wednesday 1 January 2014

2013 will 0ver, 2014 will come =')

salam...
just want to say
 Happy new year 2014..
semoga tahun ini lebih baik dri tahun yg sebelom nih..
hermmm bnyak wishlist yg nak tulis...
tpi sbb mase x bnyak..
='( hahaha
exam week la katekn..
khamis nih ade lagi exam...
creative thinking 
yeah.. I like it..
my m0tt0 this year
" do it all with my best "
I want t0 be
#great baker
#more Creative
#more bersabar..
#m0re s0ft ?
#more l0vely to my parents, siblings n anak2 sedare..
#more discipline to myself
#more slim ( hahaha )
#many m0re!!!!

actually I hope this night I will be beside my family 
tetibe rindu..
huhu.. saya sayang mak saye :')
saye sayang abah saye.. die pakwe saye :')
saya sayang adek2 n kakak2 n abg2 saye.. :')
without them I don't have anything.. =(
saye sayang anak2 sedare saye.. 
diorang mcm anak2 saye.. heee
c0mel laaaa...
nak anak secomel diorg jugak!! 
amin.....
last but not least...
saya sayang kawan2 saya...
all my besties...
(husna, jannah, awatif, jue, fiza, a'tiah)
(ayu,mun,yam.wani,ferna)
(shimi, am, alin, ilya, fana amin)
(fana yusop, timah milah...)
all my frenzz....
good luck exam n happy new year..
may Allah bless us this year and every year. =')

review2013 pic =')

0ur raya2013

my lab session

last lab fo0d chem =')

bigbad w0lf =) wif shimi n salmah

our rehlah di pavi wo0t3

raye faculty science n tech.. =)
0ur picnic wif classmate.. =')
bababanananan bo0at first time

0ur pic t0gether this year!!!



tatatatatta 2013... such a nice mem0ry this year... =')
salam...

No comments:

Post a Comment